فرماندار اشکذر:

مصوبات شورای ترافیک مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در جلسه شورای ترافیک ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای این کارگروه در راستای کاهش آمار تصادفات و خسارات جانی و مالی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: شورای ترافیک از کارگروه‌های مهم شهرستان است چرا که تصمیمات این کارگروه مستقیم با جان مردم در ارتباط دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بالای مصوبات شورای ترافیک و ضرورت رفع موانع ترافیکی، افزود: اعضای شورای ترافیک باید شخصاً در جلسات این کارگروه حضور داشته باشند و دستگاه‌های متولی نیز مکلف به اجرای مصوبات این کارگروه در اسرع وقت و با کیفیت بالا هستند.

فرماندار شهرستان اشکذر به نقش فرهنگ‌سازی در کاهش مشکلات ترافیکی نیز اشاره کرد و گفت: بدون تردید اقدامات فرهنگی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در کاهش بار ترافیکی و تصادفات و افزایش ضریب امنیت افراد تأثیرگذار خواهد بود.

ردائی ادامه داد: با توجه به ارزیابی شورای راهبردی کاهش تصادفات استان، شهرستان اشکذر درخصوص کاهش آمار تصادفات و نحوه عملکرد دستگاه‌های متولی، شرایط مساعدتری نسبت به دیگر شهرستان‌های استان داشته است و انتظار می‌رود با تلاش مضاعف اعضای این کارگروه نقاط حادثه‌خیز شهرستان به حداقل ممکن برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنانش به بیان نکاتی راهبردی درخصوص برخی از نقاط مهم ترافیکی شهرستان پرداخت و پیرامون جاده یزد- خضرآباد تصریح کرد: با توجه به اعتبارات خوبی که از محل اعتبارات شهرستان، محرومیت‌زدایی و ایمیدرو برای بهسازی این جاده درنظر گرفته شده است؛ انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی نسبت به پیگیری جدی این موضوع اقدام نمایند.

گفتنی است نشست شورای ترافیک شهرستان اشکذر امروز بیست و هشتم آبان‌ماه به ریاست فرماندار و با حضور دیگر اعضای این کارگروه در محل فرمانداری برگزار و تصمیماتی درخصوص موضوعات ترافیکی شهرستان اتخاذ شد.​​​​​​​