فرماندار اشکذر در آستانه هفته دولت تأکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ در آستانه هفته دولت "محمدعلی شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر در جلسه با مدیران ادارات شهرستان که در محل دفتر امام‌جمعه اشکذر برگزار شد گفت: رعایت تکریم ارباب‌رجوع در ادارات و اخلاق حرفه‌ای می‌بایست به‌عنوان سرلوحه کاری مدنظر همگان قرار گیرد.

 

فرماندار اشکذر با تأکید بر حق دانستن مردم نسبت به حقوق شهروندی و اجتماعی خود از مطبوعات و رسانه‌های شهرستان خواست تا در جهت انعکاس مسائل و مشکلات و نیز عملکرد ادارات در ارتباط با حقوق شهروندی، نقش و جایگاه آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

امام‌جمعه اشکذر نیز با تأکید بر توجه بیشتر مدیران و کارمندان ادارات بر رعایت حقوق شهروندی افزود: آراستگی و رعایت ادب و احترام به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم علاوه بر رضایتمندی ارباب‌رجوع آرامش خاطر کارمندان را نیز در پی دارد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین "محمدرضا طالبیان " بابیان این‌که اسلام دیدگاه وسیعی به حقوق شهروندی دارد گفت: ازآنجایی‌که برخی از نارضایتی‌های که در بین مردم نسبت به ادارات ایجادشده به دلیل عدم آشنایی و آگاهی به قانون است باید برای ایجاد جلب رضایت بیشتر مردم از طرق مختلف مردم را با قوانین ادارات آشنا نمود.

 

وی افزود: دادن وعده‌های غیرقابل تحقق ازجمله مواردی است که موجبات عدم نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد و این نیز باید به‌صورت جدی از سوی مدیران و کارمندان مدنظر قرار گیرد که انجام هرگونه عملی باید بر طبق قوانین و مقررات صورت گیرد.

 

در ادامه این جلسه برخی از تصمیم‌گیری‌ها و عملکرد شورای فرهنگ عمومی شهرستان در دو سه ماه گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت و نقطه نظراتی در مورد انتخاب روز مناسب جهت معرفی "روز شهرستان " که ازجمله اهداف شورای فرهنگ عمومی در هر شهرستانی است ارائه شد.