معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار ؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "محمد علی طالبی" معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استانداری، با معاونین فرمانداری های استان نشستی در محل سرای محبت رضوانشهر برگزار کرد.

در ابتدای این نشست "محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر ضمن خیر مقدم به حضار، گزارشی از برنامه های انجام شده این فرمانداری در سال گذشته و برنامه های سال جاری ارائه داد.

درادامه هریک از معاونین با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود به بحث و تبادل نظر پرداختند که طالبی در مورد مسائل مطرح شده، قول مساعدت و همکاری لازم داد.

در این نشست  طالبی با اشاره به اینکه جایگاه معاون فرماندار جایگاه بالایی است، افزود: یک سری وظایف ذاتی بر عهده هر معاون فرمانداری است. وی ایجاد نظم سازمانی فرمانداری را از وظایف معاون فرماندار برشمرد و اضافه کرد: معاونین همچنین باید با ادارت شهرستان تعامل و همبستگی بوجود آورند.

معاون استاندار با بیان اینکه باید هماهنگی و تعامل بین فرماندار و معاون فرماندار وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: معاون فرماندار باید به عنوان حامی و پشتیبان قوی فرماندار در مواقع حساس باشد .

وی ضمن تأکید بر این نکته که مبنای این دولت استفاده از نیروهای کارکشته و متعهد است اضافه کرد: معاون فرماندار باید در جهت تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید حرکت کند و در برخورد با مردم و تعامل با ادارات نمونه باشد.

در ادامه طالبی با اشاره به انتخابات پیش رو از فرمانداران و معاونین خواست تا زمینه یک انتخابات سالم را فراهم کنند.