معرفی فرماندار اشکذر به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بقیةالله (عج)/ ردائی: توجه به فرهنگ، زیرساخت توسعه همه جانبه است

در مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر، مسئول بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر به عنوان فرمانده پایگاه بقیةالله (عج) معرفی شد.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم با بیان اینکه مهمترین فرصت پذیرش مسئولیت، خدمت بی منت به مردم است؛ افزود: آنچه باعث می‌شود این فرصت مهم در طول دوره مسئولیت از دست نرود، توسل روزانه به اهل بیت است.

ردائی در ادامه گفت: اگرچه طی 18 ماه گذشته فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی زیادی در شهرستان اشکذر انجام نشده است ؛ اما تلاش کردیم در وهله اول یک گفتمان فرهنگی ایجاد شود؛ چرا که توجه به فرهنگ، زیرساخت توسعه همه جانبه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط کنونی کشور، تصریح کرد: آنچه امروز مهم است این است که اصول را حفظ کنیم و در ادامه به اصلاحات برخی اصول بپردازیم؛ مردم از برخی کم‌کاری‌ها و دروغ گویی و اختلاس دلخورند؛ حق هم دارند؛ اینگونه موضوعات قابل توجیه نیست.

فرماندار اشکذر همچنین با بیان اینکه امسال، سال انتخابات است؛ افزود: دشمن به هر نحوی دنبال ضربه زدن به اسلام و نظام و انقلاب است و ما باید با برنامه‌ریزی در راستای حفظ و حراست از مردم و نظام جمهوری اسلامی به صورت مضاعف تلاش کنیم.

براساس این گزارش در این نشست پیرامون موضوعاتی از جمله ضرورت جهاد تبیین، برپایی میز خدمت تخصصی، الگوهای محجبه موفق در سطح شهرستان، برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و تأمین لوازم خانگی برای خانواده‌های بی بضاعت نیز بحث و گفتگو شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای حکمی از سوی سرهنگ حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر روح‌ردائی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بقیةالله عج شهرستان معرفی شد.​​​​​​​