نانوایی‌های شهرستان اشکذر به کارت‌خوان‌های هوشمند مجهز می‌شوند

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در جلسه شورای آرد و نان  که نمایندگانی از بانک سپه نیز حضور داشتند؛ از آغاز  تجهیز  نانوایی‌های شهرستان به دستگاه‌های کارتخوان‌ هوشمند خبر داد و افزود :از  70 نانوایی شهرستان اشکذر، 50 نانواییِ دارای سهمیه آرد یارانه‌ای، مشمول اجرای این طرح خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر ، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در جلسه شورای آرد و نان  که نمایندگانی از بانک سپه نیز حضور داشتند؛ از آغاز  تجهیز  نانوایی‌های شهرستان به کارتخوان‌های هوشمند خبر داد و افزود :از  70 نانوایی شهرستان اشکذر، 50 نانواییِ دارای سهمیه آرد یارانه‌ای، مشمول اجرای این طرح خواهند شد.

ردائی ادامه داد: باتوجه به حجم گسترده تخلفات قاچاق و سوء استفاده از یارانه حوزه آرد، تصمیم دولت بر آن شده است تا یارانه نان که قبلاً به گندم تعلق می‌گرفت، مستقیماً به نانوایان پرداخت شود.

وی افزود: قیمت نان در این طرح هیچ تغییری نکرده و محدودیتی در تعداد خرید نان برای مردم نیز وجود ندارد و پس از اتصال همه نانوایی به کارت‌خوان‌های هوشمند، به ازای تعداد نان‌های فروخته شده، یارانه نان به نانوا تعلق می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر ابراز امیدواری کرد با همکاری خوب مردم و نانوایان در اجرای موفق طرح مردمی‌سازی یارانه نان، بسیاری از تخلفات حوزه آرد و نان کاهش یابد و عرضه صحیح آرد و نان از دستاوردهای اجرای این طرح باشد.

فرماندار شهرستان اشکذر همچنین تصریح کرد: درحال حاضر بازرسی و نظارت مستمر بر واحدهای نانوایی در راستای بهبود عملکرد و کیفیت پخت نان و همچنین طرح کارتکس خبازان جهت کاهش انحرافات حوزه توزیع آرد و نان در حال اجراست.

​​​​​​​