به مناسبت گرامیداشت مبعث حضرت رسول اکرم (ص)؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ نخستین همایش شعر و موسیقی هوای مهربانی با حضور جمعی از علاقه‌مندان فرهنگ و هنر، پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه در محل سالن کانون خاتم‌الانبیا اشکذر برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان اشکذر در صحبت‌های خود با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم شعر و موسیقی آوای مهربانی، بر ضرورت برپایی چنین نشست‌هایی در طول سال و در نقاط مختلف شهرستان تأکید کرد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " افزود: وظیفه همه مسئولان و مردم است تا در حد توان خود به هنر و هنرمندان بومی توجه ویژه داشته باشند و در برنامه‌های خود از هنرمندان مستعد و پرتوان بومی شهرستان دعوت به همکاری و اجرا نمایند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در صحبت‌های خود به تأسیس انجمن موسیقی شهرستان اشکذر در اواخر سال گذشته اشاره کرد و از تلاش‌های هنرمندان موسیقی و ارتقاء سطح کمی و کیفی این آثار تقدیر کرد.

 

"هادی ملانوری " پتانسیل بالای هنرمندان موسیقی شهرستان را مطلوب دانست و بر لزوم حمایت مسئولان ادارات و نهادها و برگزارکنندگان همایش‌ها و جشنواره‌ها از هنرمندان رشته موسیقی و استفاده از گروه‌های موسیقی بومی در مراسم خود تأکید کرد.

 

در این همایش که به مناسبت گرامیداشت سالروز بعثت حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد تعدادی از شاعران برگزیده شهرستان به قرائت اشعار خود با موضوعات مقام معلم، مدح حضرت رسول اکرم و امام عصر (عج) پرداختند.