فرماندار اشکذر گفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست ائمه جمعه و مسئولین شهرستان اشکذر که به میزبانی امام جمعه خضرآباد برگزار شد با تقدیر از حضور تماشایی مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: مردم همچون گذشته با حضور حماسی حمایت خود را نظام نشان دادند و این اقدام، مسئولیت دولتمردان و کارگزاران را دوچندان می‌کند.

 

فرماندار اشکذر بر ضرورت تعامل با معتمدین مردم به‌عنوان اضلاع یک مثلث در پیشبرد اهداف کلان نظام و دولت تأکید کرد و تصریح نمود: تعامل، تبادل‌نظر و نشست‌های هم‌اندیشی با ائمه جمعه، روحانیون، نمایندگان و معتمدین مردم علاوه برطرف نمودن مشکلات و موانع موجود زمینه را برای افزایش آگاهی اجتماعی از دستاوردهای دولت به دنبال خواهد داشت.

 

وی با تأکید بر لزوم انعکاس اقدامات انجام‌شده در دولت تدبیر و امید به مردم نیز گفت: مسئولین باهمت و تلاش مضاعف در خدمت‌رسانی به شهروندان نسبت به آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم به‌ویژه در روستا اهتمام جدی داشته باشند.

 

شاه‌حسینی به شعار سال و ضرورت ایجاد رونق و توسعه بیشتر اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا دولت با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت در جهت افزایش تولید و اشتغال‌زایی به‌ویژه در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و مشاغل خانگی گام برداشته است و اولویت این طرح در شهرستان اشکذر برای کارآفرینان بخش خضرآباد است.

 

اختصاص اعتبار لازم برای درخواست‌های مردمی موضوع دیگری بود که فرماندار اشکذر به آن‌ها پرداخت و در این خصوص عنوان داشت: منابع لازم برای قنوات و تعریض جاده یزد خضرآباد در نظر گرفته‌شده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پروژه انتقال آب به این بخش نیز تسریع خواهد شد.

 

ائمه جمعه و مسئولین شهرستان نیز در این نشست با ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود ضمن تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به نیازها و حقوق مردم بر لزوم اجرای حقوق شهروندی و تلاش و کوشش افزون‌تر به‌منظور کسب رضایت همگانی تأکید کردند.