به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، "محمدعلي شاه حسيني" در نشست با اعضاي موسسه دانش پژوهان اشكذر اظهار داشت: بر مبناي تفكر جمعي مطالبات مردم را پيگيري و محقق خواهيم كرد.

فرماندار اشكذر با تشريح رويكرد دولت تدبير و اميد در اين شهرستان گفت: تدبير و عقلانيت و بهره گيري از خردجمعي و مشورت از شاخصه هاي تصميم گيري در اين شهرستان خواهد بود.

اين مقام مسئول به برگزاري نشست هاي متعدد با معتمدين مناطق، شوراها، روحانيون، هيئات مذهبي، اصحاب رسانه، فرهيختگان، بانوان و افراد صاحب نظر اشاره كرد و گفت: آنچه مسلم است وحدت و پرهيز از اختلاف و تفرقه يكي از مهمترين نيازهاي اساسي شهرستان براي مسير  توسعه و پيشرفت شهرستان مي باشد.

فرماندار اشكذر با اشاره به ضرورت حضور نخبگان در فعاليت هاي اجتماعي گفت: سكوت صاحبان فكر و نخبگان در چالش هاي اجتماعي را جايز نمي دانم.

رئیس شورای اداری شهرستان اشکذر با انتقاد از بعضي افراد  با تعصبات بي مورد تصريح كرد: حاشيه هايي كه اين دسته از افراد در شهرستان بوجود آورده اند جايز نبوده و  ناپسند است.

فرماندار اشکذر سیاست‌گذاری فرمانداری را توجه و اهتمام به استقرا صنایع پاک برشمرد و تصریح کرد: با توجه به مشکلات زیست‌محیطی که شهرستان با آن مواجه است، در نظر داریم که از راه‌اندازی صنایع آلاینده جلوگیری و به سمت صنایع هایتک، گردشگری،کاغذ، بسته‌بندی گام برداریم.

شاه حسینی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ماموریت داریم به عنوان نماینده این دولت در شهرستان امنیت، آسایش و نشاط را فراهم آوریم.

این مقام مسئول توسعه متوازن را یکی از اهداف مهم در دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد:اگر امکاناتی قرار است در شهرستان توزیع شود ابتدا می بایست از دورترین نقطه شهرستان صورت پذیرد تا همگان به صورت عادلانه از این امکانات برخوردار شوند.

فرماندار اشکذر از اجرایی شدن سند توسعه و چشم انداز این شهرستان خبر داد و گفت: در سند توسعه و چشم انداز، 14 برنامه مهم براي توسعه شهرستان در نظر گرفته شده است كه يكي از مهمترين برنامه هاي توسعه همه جانبه صنعت اسب و سواركاري مي باشد.

شاه حسینی در ادامه به برنامه های فرهنگی و اجتماعی مورد نظر  اشاره کرد و گفت: رياست محترم جمهور  تقويت سرمايه اجتماعي، توجه به سازمان هاي مردم نهاد، تعامل با همه سليقه ها و اجراي سياست هاي دولت را مورد تاكيد داشتند كه بنده نیز این برنامه های مهم را دنبال خواهم کرد.

اين مقام مسئول خواستار حضور پررنگ موسسه دانش پژوهان در برنامه هاي اجتماعي، فرهنگي، علمي و پژوهشي شد و تاكيد كرد: در حد توان از فعاليت هاي اين موسسه حمايت خواهم كرد.

پرسش و پاسخ و بررسي مسائل و مشكلات موسسه از ديگر برنامه هاي اين نشست بود.