نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت 13 آبان در اشکذر برگزار شد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت 13 آبان، گفت: با توجه به رخداد اتفاقات اخیر و تلاش‌های ناموفق دشمنان در ایجاد اختلال در نظم و امنیت کشور، باید به موضوع گرامیداشت 13 آبان، به عنوان یک تکلیف شرعی بنگریم و اهمیت ویژه‌ای برای آن قائل باشیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت 13 آبان، با بیان جزئیاتی از زندگی‌نامه شهید محسن وزوایی، خاطرنشان کرد: نعمت امروز امنیت کشورمان را مدیون فداکاری شهدای نظام جمهوری اسلامی هستیم و باید زحماتشان را پاس بداریم.

ردائی در ادامه با اشاره به اهمیت روز 13 آبان‌ماه به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی، از پیش‌بینی راهپیمایی روز 13 آبان بعد از مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه خبر داد و افزود: باعنایت به تقارن یوم‌الله 13 آبان با روز جمعه، انتظار می‌رود مراسم نماز جمعه با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: با توجه به رخداد اتفاقات اخیر و تلاش‌های ناموفق دشمنان در ایجاد اختلال در نظم و امنیت کشور، باید به موضوع گرامیداشت 13 آبان، به عنوان یک تکلیف شرعی بنگریم و اهمیت ویژه‌ای برای آن قائل باشیم.

فرماندار شهرستان اشکذر با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای برگزاری باشکوه‌‌تر مراسم 13 آبان، تصریح کرد: این مراسم باید به گونه‌ای برگزار شود که به مثابه جشن مجدد و زودتر از موعدی نسبت به 22 بهمن‌ماه باشد.

گفتنی است در این نشست درخصوص زمان و مکان برگزاری راهپیمایی، برنامه‌های جانبی نماز جمعه و گرامیداشت 13 آبان و هماهنگی اجرای این مراسم بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.