نشست خبری فرماندار شهرستان اشکذر با اصحاب رسانه برگزار شد

روح‌الله ردائی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبیین بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرستان به سؤالات اصحاب رسانه شهرستان اشکذر پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشست خبری که در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان و در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد؛ ضمن تبیین بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرستان به سؤالات اصحاب رسانه شهرستان اشکذر پاسخ گفت.

فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست خبری دنیای امروز را دنیای رسانه دانست و افزود: تعامل و همکاری با رسانه‌ها می‌تواند در شناسایی بحران‌‌ها و مشکلات و مسائل کف جامعه و حل آنها کارگشا باشد؛ چراکه رسانه‌ها صدای مردم هستند.

روح‌الله ردائی نقد سازنده را هدیه‌ای ارزنده از سوی مردم و رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: قطعاٌ باید نقد سازنده با مطالعه و رصد مسائل و آینده‌نگری و برنامه محوری همراه باشد.

ردائی در بخش دیگری از سخنانش افزود: اگرچه شهرستان اشکذر از پتانسیل‌هایی از جمله قرابت مکانی با مرکز استان و استقرار صنایع بزرگ برخوردار است اما آنگونه که باید از این ظرفیت‌ها بهره کافی نبرده است و می‌توان گفت از جمله شهرستان‌های محروم استان به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: شهرستان اشکذر پیشانی مرکز استان به حساب می‌آید و نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان استانی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر به سفر ریاست جمهوری به استان یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی که می‌تواند شهرستان را متحول کند؛ اولویت‌بندی شده است و امیدواریم در نشستی که با حضور استاندار محترم یزد در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، این پروژه‎‌ها بررسی و اتفاقات بسیارخوبی برای شهرستان رقم بخورد.

وی افزود: در کنار پروژه‌های نیمه‌تمام، اتصال جاده سنتو به نیروگاه سیکل ترکیبی نیز از جمله طرح‌های اولویت‌دار شهرستان است که باید اجرایی شود تا هم شهر مجومرد را از تردد خودروهای سنگین نجات دهد و هم دیگر مناطق شهرستان از این پروژه منتفع شوند.

فرماندار شهرستان اشکذر کمبود نیروی کارگر برای شرکت‌های تولیدی و صنایع را از معضلات شهرستان دانست و گفت: درحال حاضر برخی از صنایع درحال بکارگیری نیروی غیربومی هستند و ما باید به دنبال ایجاد صنایع های تک و اشتغال‌زایی برای نیروی کار تحصیل کرده باشیم.

براساس این گزارش آسیب‌های اجتماعی و آلایندگی ناشی از استقرار برخی از صنایع در شهرستان از دیگر محورهای سخنان بالاترین مقام اجرایی شهرستان اشکذر بود؛ وی دراین رابطه گفت: درخصوص آلایندگی صنایع محکم ایستاده‌ایم و دغدغه سلامت مردم داریم و در خصوص آسیب‌های اجتماعی نیز طرح‌های محله محور از سوی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری درحال پیگیری و اجرا است.

فرماندار شهرستان اشکذر در پایان سخنانش تصریح کرد: همه ما باید با اتحاد و همدلی و همکاری  در راستای توسعه متوازن شهرستان گام برداریم و انتظارمان از رسانه‌ها این است که با خلوص نیت و نقد سازنده البته همراه با مطالعه در کنار ما بایستند.