به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، "حجت الاسلام والمسلمين طالبيان" در نشست احياء امر به معروف و نهي از منكر اين شهرستان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص آسیبها و خطرات ناشی از اعمال منکرات در جامعه، شناخت همه جانبه تهاجم فرهنگی و اهداف دشمنان از آن، تقویت بینش دینی و سیاسی مردم، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با جوانان، دعوت از افراد متخصص و صاحب نظر و شناخت منکرها و ارائه راهکارهای مقابله با آن را از مهمترین وظایف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

اما جمعه اشكذر ضمن تاكيد بر برخورد با هرگونه هنجار شكني در ماه مبارك رمضان تصريح كرد: تذكر لساني سرلوحه نظارت نيروي انتطامي قرار گيرد.

"محمدعلي شاه حسيني" نيز در اين نشست خواستار شناسايي مهمترين منكرات شهرستان شد و گفت: ستاد احياء شهرستان با اولويت بندي مهمترين منكرات و معضلات شهرستان در راستاي رفع آنها برنامه ريزي كند.

فرماندار اشكذر تقويت آموزش امر به معروف و نهي از منكر توسط اين ستاد را خواستار شد و تاكيد كرد: متوليان امر فرهنگ نقش اساسي در راستاي توسعه اين فريضه الهي بر عهده دارند.

اين مقام مسئول خواستار پرهيز از سطحي نگري در فريضه امر به معروف و نهي از منكر شد و گفت: به جاي پرداختن و بررسي بعضي از موارد جزئي شناسايي معضلات شهرستان در اولويت اين ستاد قرار گيرد.