به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، "حجت الاسلام و المسلمین طالبیان" در نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: با ادبیات جذاب و لحنی ملایم می توان احکام امر به معروف و نهی از منکر را در بین اقشار مختلف مردم تبیین کرد.

امام جمعه اشکذر رصد ناهنجاری های شهرستان توسط متولیان این امر را خواستار شد و گفت: با برگزاری جلسات مشترک و آسیب شناسی می توان بسیاری از این ناهنجاری های موجود را مرتفع کرد.

وی از ادارات شهرستان خواست تا با هرگونه سوء استفاده از وقت، اخذ وجوه غیر شرعی، بی احترامی به ارباب رجوع و کم کاری برخود قاطع داشته باشند.

"محمدعلی شاه حسینی"  نیز در این نشست گفت: شناسایی آسیب های شهرستان و برنامه ریزی برای حل آنها در ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند کارگشا باشد.

فرماندار اشکذر خواستار تقویت فعالیت این ستاد در شهرستان شد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های هیات های مذهبی، کانون های مردم نهاد، جوانان و بازنشستگان زمینه را برای توسعه و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر فراهم خواهد کرد.

زمان بندی جلسات ستاد، بررسی مهمترین معضلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان و ارائه برنامه های مختلف در راستای تقویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.