به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر با حضور اعضا این ستاد در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

 

امام جمعه اشکذر تقویت پایه های اعتقادی خانواده ها به ویژه جوانان را در مدیریت فضای مجازی مهم دانست و اظهار داشت: در این راستا باید مطالب ارزشمند و متناسب با فرهنگ ناب محمدی و آموزه های دینی ارائه داد.

 

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان بر نقش مدیریت فضای مجازی در جهت نشر و توسعه معارف دینی و اسلامی اشاره و گفت: اگر آسیب های فضای مجازی به درستی تبیین نگردد، تبعات جبران ناپذیری را برای خانواده ها و به خصوص جوانان و نوجوانان به دنبال خواهد داشت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر نقش خانواده ها را در راستای مدیریت فضای مجازی مهم ارزیابی کرد و افزود: شایسته است دستگاه های شهرستانی که در این زمینه دخیل هستند نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی فرصت و تهدید های فضای مجازی برای خانواده ها اقدام نمایند.

 

محمد شیبانی بر برنامه ریزی هر چه بهتر برای حضور فعال جوانان در مساجد مناطق مختلف شهرستان و هم چنین بالا بردن سطح خدمات آموزشی و فرهنگی مساجد در جهت جذب بیشتر جوانان تاکید کرد.

 

افزودن اعضای جوان به هیئت امنا مساجد با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، اطلاع رسانی در خصوص نقش بهداشت شخصی در پیشگیری از بیماری ها و برگزاری کارگاه های آموزشی آگاه سازی خطرات و آسیب های اجتماعی در فضای مجازی برای خانواده ها با همکاری آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و مشارکت شهرداری اشکذر از جمله مهمترین مصوبات این نشست بود.