به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، "حجت الاسلام و المسلمين طالبيان" در نشست شوراي اداري اين شهرستان با تسليت ارتحال جانسوز حضرت آيت الله حاج سيد جواد حيدري اظهار داشت: مردم استان يزد با حضور با شكوه خود در مراسم تشييع جنازه آن عالم فرزانه ارادات وعلاقه خود به خاندان ايشان را به نمايش گذاشتند.

امام جمعه اشكذر در ادامه به ذكر رواياتي درباره ماه مبارك رمضان پرداخت و اخلاص و بندگي در اين ماه را سبب توفيق و كسب رضايت پرودگار عنوان كرد.

وي خدمت به مردم را يكي از ارزنده ترين اعمال انسان عنوان كرد و گفت: بازكردن گره از كار مردم يك توفيق و انجام آن بسيار ارزشمند است.

"محمدعلي شاه حسيني" نيز در اين نشست با تسليت عروج ملكوتي عالم رباني حضرت  آيت الله حاج سيد جواد حيدري اظهار داشت: ايشان يكي از شخصيت هاي ارزشمند استان بودند كه تقوا، خلوص نيت، پرهيزگاري و امين بودنشان زبانزد خاص و عام بود.

فرماندار اشكذر انبوه جمعيت در مراسم تشييع جنازه آن عالم رباني را نشان از ارادات وصف ناپذير مردم استان به خاندان ايشان دانست و گفت: آيت الله حاج سيد جواد حيدري همواره در دل مردم استان يزد جاي داشته اند.

رئيس شوراي اداري شهرستان در بخش ديگري از سخنان خود به فرآيند جذب بودجه توسط دستگاهي استاني و شهرستاني اشاره كرد و گفت: مديران شهرستان در راستاي جذب بودجه دستگاه متبوع اهتمام ويژه اي داشته باشند.

اين مقام مسئول با اظهار گلايه مندي از عدم برنامه ريزي بعضي مديران شهرستان تصريح كرد: در تعريف بعضي پروژه ها و برنامه ريزي ها كوتاهي توسط برخي از ادارات شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار اشكذر به گزارش ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان مبني بر سوء استفاده برخي از ادارات شهرستان از خودورهاي دولتي اشاره كرد و گفت:شايسته است مديران دقت نظر خاص در استفاده از اموال دولتي و صرفه جويي در هزينه ها داشته باشند.

شاه حسيني در ادامه از راه اندازي درمانگاه شبانه روزي اشكذر در آينده نزديك خبر داد.

اين مقام مسئول در پايان از خدمات كميته امداد شهرستان به خاطر كسب رتبه نخست اشتغالزايي در سطح استان تشكر و قدرداني كرد.

وي همچنين از خدمات شركت گاز استان در بحث گازرساني به روستاهاي بخش خضرآباد تشكر و قدرداني كرد.