به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان اشكذر ، "محمدعلي شاه حسيني" روز يكشنبه در نشست اعضاي شوراي اسلامي شهر اشكذر با تاكيد بر وحدت و يكپارچگي در همه مناطق شهرستان اظهار داشت: عده اي سودجو با ايجاد ناهنجاري و بداخلاقي در شهرستان سعي در ايجاد فضايي ملتهب و آشفته دارند كه  بايد بدانند اين تفكر فرسوده و ناپسند در بين مردم جايگاه ندارد و با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرماندار اشكذر پيگيري مطالبات مردم و انتقال آن به مسئولين را وظيفه مهم شوراي هاي اسلامي دانست و تاكيد كرد: در اين راستا عده اي با ايجاد حواشي مانع از تحقق وظايف مهم شوراي اسلامي در راستاي توسعه عمران و آباداني در مركز شهرستان مي شوند.

اين مقام مسئول پيگيري وضعيت درمانگاه و بيمارستان را از مهمترين اولويت هاي كاري خود عنوان كرد و گفت: پيگيري هاي متعدد اداري با مركز استان و وزارت بهداشت صورت گرفته و در ادامه نيز مقرر شده تا در نشستي ويژه با نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و دانشگاه علوم پزشكي اين مهم بررسي و نهايي گردد.

شاه حسيني در پايان از شوراي اسلامي اشكذر خواست تا ضمن همكاري تنگاتنگ با فرمانداري شهرستان، در راستاي ارتقاي ابعاد  فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي، عمراني مركز شهرستان  تلاش نمايند.