نشست شورای اداری شهرستان اشکذر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد/ تشریح ضرورت و نحوه تبیین اقدامات و فعالیت‌های یک‌ساله شهرستان از سوی معاون استاندار/ شاه‌حسینی: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی وظیفه شرعی همه کارگزاران نظام است/ فرماندار اشکذر: مشارکت و همدلی مردم و مسئولان در عبور از مشکلات اثرگذار و مشهود بوده است

نشست شورای اداری شهرستان با محوریت هماهنگی گرامیداشت هفته دولت و با حضور "محمدعلی شاه‌حسینی" معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، فرماندار شهرستان اشکذر و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد. ​​​​​​​

به گزارش روابط عمومی شهرستان اشکذر، نشست شورای اداری شهرستان با محوریت هماهنگی گرامیداشت هفته دولت و با حضور "محمدعلی شاه‌حسینی" معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، فرماندار شهرستان اشکذر و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در نشست شورای اداری شهرستان اشکذر گفت: یک سال از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشت و وظیفه شرعی کارگزاران این دولت است که کارها و پیگیری‌هایی که در این یک سال انجام شد؛ پروژه‌های نیمه تمام که تمام شد، مشکلاتی که حل شد و مسائلی که دولت با آن روبرو بود را جهت تبیین و تشریح برای مردم، جمع‌بندی کنند.

شاه‌حسینی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین و تشریح اقدامات مسئولین برای مردم، خاطرنشان کرد: وظیفه ما مسئولان است که اقداماتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی جمع‌بندی و برای مردم بازگو کنیم.

معاون استاندار ادامه داد: اقداماتی که انجام نشده یا کوتاهی شده و باید از مردم عذرخواهی کنیم را نیز باید برای مردم تشریح کنیم.

وی افزود: در چهل سال گذشته هجمه‌های مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بوده و در این یک‌سال گذشته بیشتر شده است و وظیفه شرعی همه کارگزاران نظام است که در راستای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و پاسخگوی شبهات و هجمه‌ها باشیم.

شاه‌حسینی در ادامه سخنان خود در خصوص ضرورت و نحوه تبیین اقدامات انجام شده، بر ضرورت برگزاری نشست‌هایی با افراد تأثیرگذار و کاریزما همچون روحانیون، نخبگان، شوراها، رؤسای هیئات مذهبی تأکید کرد و افزود: قطعاً تأثیرگذاری این افراد بر جامعه هدف خودشان بیشتر است.

محمد علی شاه‌حسینی همچنین با تبرک جستن از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی بر استفاده از این فضا در راستای جهاد تبیین و شنیدن نقدها و پاسخ به شبهات و هجمه‌ها تأکید کرد.

معاون استانداریزد همچنین استفاده هنرمندانه از زبان هنر، دیدار و ملاقات چهره به چهره با مردم، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با جوانان و مشارکت آنان در حکمرانی، آگاهی بخشی در خصوص اقدامات ریل‌گذاری شده در دولت سیزدهم را از دیگر ملزومات جهاد تبیین در هفته دولت سال جاری دانست.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این نشست با اشاره به دستورالعمل گرامیداشت هفته دولت از تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان اشکذر خبر داد و افزود: آغاز فعالیت‌های شهرستان به مناسبت هفته دولت با حضور مدیرکل محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد و برگزاری نشست خبری و هم‌اندیشی در جمع اصحاب رسانه شهرستان همراه بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در ادامه با بیان برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در سطح شهرستان، مشارکت و همدلی مردم و مسئولان در عبور از مشکلات و مسائل شهرستان را بویژه در موضوعات ویروس کرونا، اجرای طرح اقتصادی دولت و سیل اخیر اثرگذار و مشهود دانست.

گفتنی است تجلیل از مسئولان و مدیران دستگاه‌های مؤثر در مدیریت و کنترل سیل اخیر از دیگر برنامه‌های این نشست بود.​​​​​​​