به مناسبت هفته دولت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ به مناسبت هفته دولت جمعی از اعضای موسسه دانش‌پژوهان اشکذر با فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات این سازمان مردم‌نهاد با وی گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" در این دیدار بابیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به سازمان‌های مردم دارد تصریح نمود: سمن‌ها به‌عنوان پل ارتباطی دولت و ملت می‌توانند در انعکاس مشکلات و دغدغه‌های مردم، نظام‌های سیاسی را یاری دهند.

 

وی افزود: در همین راستا دولت یازدهم با تدوین و ابلاغ منشور حقوق شهروندی زمینه مشارکت مردم به‌ویژه در مسائل اجتماعی و فرهنگی را فراهم نمود و این مهم کسب رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

 

رئیس شورای اداری شهرستان اشکذر از موسسه دانش‌پژوهان به‌عنوان یکی از سمن‌ها کارا و فعال استانی یادکرد و بر نقش مؤثر این موسسه در هم‌افزایی، وحدت و پیگیری مطالبات اجتماعی شهروندان اشکذری تأکید نمود.

 

فرماندار اشکذر در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام طی سال‌های اخیر از بهره‌برداری و افتتاح چندین پروژه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در آخرین روز هفته دولت در این شهرستان خبر داد.