نشست صمیمی فرماندار اشکذر با عباسعلی افضلی فعال رسانه‌ای مجومرد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در آستانه بزرگترین رویداد سیاسی کشور با حضور در شهر مجومرد، پای صحبت‌های عباسعلی افضلی خبرنگار صداوسیما و فعال رسانه‌ای این شهر نشست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ عباسعلی افضلی در این نشست ضمن قدردانی از حضور نماینده عالی دولت در شهرستان به بیان مطالبی در خصوص رویکرد عدالت‌محوری که در ادوار مختلف مطرح بوده؛ پرداخت و افزود: مهمترین مطالبه مردم مجومرد مشخص شدن حریم این شهر است.

وی ادمه داد: انتظار می‌رود اعضای شوراهای اسلامی شهرهای اشکذر ومجومرد در این نشست‌هایی مشترک به برخی از مشکلات پایان دهند تا بتوانند با وحدت وهمدلی در برابر مشکلات مشترک شهرستان همچون صنایع آلاینده تلاش مضاعف کنند.

افضلی در ادامه با اشاره به مسائل حوزه خبرنگاری بر ضرورت حمایت همه جانبه مسئولان از این حوزه تاکید و اظهار کرد: ضمن قدردانی، تجهیزاتی از سوی شهرداری مجومرد به این موضوع اختصاص یافته است اما با توجه به نوع وحجم کار خبرنگاری مساعدت وحمایت در خصوص تجهیزات راه‌گشا خواهد بود.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست با قدردانی از زحمات عباسعلی افضلی در حیطه خبرنگاری مجومرد، به بیان برخی از تلاش‌های انجام شده در خصوص افزایش همدلی و تعامل در سطح شهرستان پرداخت و گفت: بدون تردید اتحاد و همدلی در سطح شهرستان به نفع همه مناطق خواهد بود و مدیریت ارشد شهرستان تا کنون با رویکرد عدالت محور ونگاه متوازن در راستای رشد و توسعه تلاش کرده است.

ردائی در ادامه با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن مجومرد، تصریح کرد: بنا به پیگیری‌های انجام شده از بنیاد مسکن استان، مقرر گردیده طی روزهای آینده ماشین‌آلات مورد نیاز اعزام شود و با توجه به قول مسئولان مربوطه تا پایان سال جاری مرحله آماده سازی قطعات مسکونی انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود به فرافکنی برخی از فعالان و کاربران فضای مجازی در خصوص مسئولیت اجتماعی صنایع اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد جریانات انحرافی و مطالبه بدون مطالعه، تنها روند توسعه شهرستان را مختل خواهد کرد، ما همه تلاشمان را بکار گرفته ایم با توجه به پتانسیل موجود و در حیطه اختیارات خود مسئولیت اجتماعی صنایع بنا به ضرورت در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان انجام شود.

روح‌الله ردائی در پایان سخنان خود به اهمیت موضوع انتخابات از نگاه رهبری اشاره و تأکيد کرد: انتخابات خط قرمز ماست و انتظار می‌رود فضای مجازی به گونه‌ای مدیریت شود که روحیه ناامیدی برای مردم تشدید نشود و با تبیین آثار انتخابات پرشور، شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

ردائی افزود: می‌دانیم مردم گلایه‌مند مسائل اقتصادی هستند و امیدواریم با تدابیری که دولت اندیشیده است در مسائل اقتصادی نیز همچون مسائل نظامی و امنیتی قوی شویم؛ اما امروز باید همه مردم برای حفظ اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران به میدان انتخابات بیایند.