به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشست صمیمی روحانیون و امام جمعه با فرماندار شهرستان در خصوص مسائل فرهنگی - اجتماعی و دیگر موضوعات شهرستان بحث و تبادل‌نظر شد.

 

در این نشست هادی‌نسب فرماندار شهرستان با تقدیر از زحمات و همراهی‌های روحانیون شهرستان در مسائل مختلف خواستار هم‌افزایی بیشتر در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد همدلی و وحدت بیشتر در جامعه، ایجاد شور و نشاط سیاسی در انتخابات 1400 و توجیه بیشتر مردم در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد.


هادی‌نسب در ادامه با اشاره به اقدامات دولت طی دو سال اخیر در شهرستان، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف به ویژه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری، عمران و آبادانی و همچنین مسائل زیست محیطی اقدامات بزرگی در حال انجام هست و علی‌رغم مشکلات اعتباری دولت، تلاش مضاعفی در جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرستان در حال اقدام است.

فرماندار اشکذر افزود: امروزه در حوزه مدیریت با پدیده‌هایی بویژه در فضای مجازی مواجه هستیم که به سرعت به حوزه مسائل اجتماعی هم ورود کرده که با انتقال سریع مباحثی که اغلب بر پایه اظهار نظرهای افراد انگشت‌شمار و غیرمسئول، افکار عمومی جامعه را تحت الشعاع قرار داده و در صدد مدیریت و جریان سازی ضد نظام و انقلاب است.

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر پس از استماع  سخنان و دغدغه‌های روحانیون، ضمن پاسخ به دغدغه‌های آنها، به تشریح گزارشی از اقداماتی که تاکنون در سطح شهرستان اشکذر در حوزه‌های مختلف صورت پذیرفته است؛ پرداخت.

 

 

گفتنی است در ابتدای این دیدار تعدادی از روحانیون شهرستان اشکذر به بیان نکات و دغدغه‌های خود  در حوزه‌های مختلف پرداختند.