باهدف فراهم نمودن زیرساخت‌های مناسب برای ورزشکاران؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ به‌منظور تعامل بیشتر و فراهم نمودن زیرساخت‌های مناسب برای ورزشکاران نشست فرماندار اشکذر با شورای ورزش شهرستان اشکذر تشکیل شد.

 

فرماندار اشکذر در ابتدای صحبت‌های خود ورزش را مایه نشاط عمومی در جامعه عنوان کرد و هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد وحدت رویه در سیاست‌گذاری، تقویت ورزش شهرستان و شناسایی و تأمین نیازهای ورزشی به‌خصوص در بخش بانوان دانست.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" با تقدیر از عملکرد مثبت هیئت‌های ورزشی و کسب رتبه‌های بین‌المللی در رشته‌های مختلف توسط ورزشکاران جوان شهرستان گفت: تلاش کنیم با ارتقاء سطح کمی و کیفی و توسعه و ترویج فرهنگ ورزش عمومی جایگاه محکم‌تری نسبت به گذشته در استان برای خود رقم زنیم.

 

وی بااینکه اقدامات خوبی در زمینه اعتبارات در زمینه ورزش‌های همگانی در سال جاری اختصاص‌یافته است ابراز امیدواری با تحقق این اعتبارات اقدامات خوب و شایسته‌ای در شهرستان صورت گیرد.

 

در ادامه این جلسه مسئولین هیئت‌های ورزشی نیز در صحبت‌های خود بابیان نقطه نظرات و انتقادات خواستار توجه بیشتر مدیران به ورزشکاران و افزایش زیرساخت‌های مورد نیز و منطبق با رشته ورزشی پرطرفدار در شهرستان شدند.