نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس در شهرستان اشکذر برگزار شد

در نشستی که حجةالاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز حضور داشت کمیته های نه گانه ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس برنامه‌های خود را برای برگزاری باشکوه این مراسم ارائه کردند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر با حضور روح الله ردائی فرماندار، حجةالاسلام الاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان شهرستان در دفتر امام جمعه اشکذر پیرامون نحوه گرامیداشت روز جهانی قدس بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد..

 حجةالاسلام  طالبیان امام جمعه اشکذر در این نشست با بیان اینکه بهترین تبیین در خصوص روز جهانی قدس شناساندن دشمن به مردم است؛ خاطرنشان کرد: کیفیت تبیین باید به گونه ای باشد که بروز کوچک ترین مشکلات و کاستی ها منجر به نارضایتی وسیع و زیر سوال بردن نظام و انقلاب نشود..

روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان به عنوان اولین شهید راه فتح قدس گسترش فرهنگ مقاومت را به دنبال دارد و تاکیدی بر لزوم اتحاد هرچه بیشتر در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی ملت‌های مسلمان است..

 حجةالاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز افزود: راهپیمایی روز قدس امسال با شعار فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در بیست و سومین روز از ماه رمضان مصادف با ۲۵ فروردین برگزار خواهد شد.

گفتنی است هر یک از مسئولان و مدیران حاضر در نشست نیز به بیان برنامه‌های کمیته های مربوطه در گرامیداشت روز جهانی قدس پرداختند.