به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در دیدار مدیرکل محیط‌زیست استان با فرماندار اشکذر مسائل و مشکلات زیست‌محیطی شهرستان بررسی و در خصوص پایش و نظارت مستمر و بازنگری عوارض پرداختی واحدهای آلاینده گفتگو و تبادل‌نظر شد.

«محمدعلی شاه‌حسینی» در این دیدار ضمن تشریح وضعیت صنایع شهرستان گفت: واحدهای صنعتی شهرستان به لحاظ تولید جایگاه ممتازی در استان و کشور دارند و این مهم ضرورت ایجاد نمایندگی محیط‌زیست را دوچندان می‌کند.

فرماندار اشکذر در این نشست که معاونین وی، بخشدار مرکزی و شهردار اشکذر نیز حضور داشتند اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید ضمن ممانعت از استقرار صنایع آلاینده جدید بازدیدهای مستمری از واحدهای آلاینده صورت گرفته است ولیکن این نظارت‌ها باید تشدید شود.

وی بازنگری در لیست واحدهای آلاینده را ضرورت و خواست افکار عمومی برشمرد و افزود: اکنون برخی از واحدهای مستقر در شهرستان اهتمام جدی نسبت به رعایت نکات زیست‌محیطی ندارند که این عامل نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

مدیرکل محیط‌زیست استان نیز بابیان اینکه مردم محور توسعه در هر خطه‌ای هستند اظهار کرد: در جهت پاسخ‌گویی به خواسته مردم اشکذر و مطالبه عمومی، پیگیری خود را برای کسب نمایندگی محیط‌زیست در آن شهرستان تشدید خواهیم کرد.

«نیره پور ملائی» افزود: اکنون محیط‌زیست بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت نخبگان اجتماعی و سیاسی است و قطعاً با حمایت و هرماهی بیشتر مردم و دولت مشکلات زیست‌محیطی مرتفع خواهد شد.