نشست هم‌اندیشی مشترک فرمانداران اشکذر و زارچ پیرامون حمل و نقل عمومی

صبح امروز پنج‌شنبه 26 مردادماه نشست هم‌اندیشی مشترک فرمانداران شهرستان‌های اشکذر و زارچ پیرامون حمل و نقل عمومی با حضور معاونان فرمانداری، شهرداران و بخشداران دو شهرستان در محل فرمانداری زارچ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت تأسیس فرمانداری شهرستان زارچ و انتصاب مرتضی زیبائیان به سمت فرماندار این شهرستان، خاطرنشان کرد: علی‌رغم پیگیری‌ها و تلاش‌های متعدد و انجام اقداماتی در راستای مرتفع شدن مشکل حمل و نقل عمومی در دو شهرستان، این نشست با هدف هم‌افزایی و هم‌اندیشی پیرامون این مشکل مشترک برنامه‌ریزی شده است.

ردائی در ادامه با اظهار گلایه‌ای از اتخاذ تصمیماتی از سوی مسئولان شهری یزد در حوزه حمل و نقل عمومی، افزود: با عنایت به قرابت مکانی شهرستان‌های اشکذر و زارچ به شهرستان مرکزی یزد و خدمات‌دهی متقابل آموزشی، اداری و اصناف، انتظار می‌رود شهرستان یزد نیز به این هم‌افزایی بپیوندد.

فرماندار شهرستان اشکذر ادامه داد: موضوع حمل و نقل عمومی به معضل مشترکی برای دو شهرستان تبدیل و این درخواست از لسان ائمه محترم جمعه نیز بیان شده است و امید می‌رود همچون گذشته با اتحاد و همدلی در تمام سطوح دو شهرستان، مشکل حمل و نقل عمومی به پتانسیلی ارزشمند برای دو شهرستان تبدیل شود.

مرتضی زیبائیان، فرماندار شهرستان زارچ نیز در این نشست مشترک ضمن عرض خیرمقدم به فرماندار شهرستان اشکذر و هیئت همراه، با اشاره به مراودات اقشار مختلف مردم در دو شهرستان، اظهار داشت: این مراودات از گذشته‌های دور و به دلایل متعدد از جمله حسن همجواری اتفاق می‌افتد.

زیبائیان در ادامه از موضوعات و شرایط مختلف و بهم گره خورده دو شهرستان اشکذر و زارچ گفت و افزود: بدون تردید هماهنگی و همراهی مدیریت این دو شهرستان در سطوح مختلف در اتخاذ تصمیمات و استحصال نتایج مطلوب بسیار اثرگذار خواهد بود.

فرماندار زارچ تصریح کرد: برای حل مشکل مردم دو شهرستان در حوزه حمل و نقل عمومی رویکرد انتفاعی نداریم و تلاش می‌کنیم حتی بدون منفعت دستگاه‌های اجرایی این مشکل به طرق ممکن و در اسرع وقت حل و فصل شود.