به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ فرماندار اشکذر در نشست با کارکنان این سازمان ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری دوره‌ای این دیدارها ابراز امیدواری کرد: با تکمیل ساختار اداری و بازنگری در وظایف محوله به کارشناسان، زمینه برای ارتقا و تسهیل امور صورت گیرد.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» بابیان اینکه تغییرات ساختاری فرمانداری زمینه را برای ارتباط بیشتر کارمندان فراهم خواهد کرد خاطرنشان نمود: جابه‌جایی‌های پیشرو با در نظر گرفتن تخصص، تجربه و کسب نظر همکاران صورت گیرد.

 

وی در این نشست که رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیز در خصوص راهکارهای مؤثر در نحوه خدمت‌رسانی به معلولان توضیحاتی بیان نمود به دستورالعمل دولت در ایجاد «میز خدمت» پرداخت و گفت: مهم‌ترین کارکرد این مهم تسهیل در امور خدمت‌رسانی به هم‌وطنان با حذف واسطه‌ها و کاهش فساد اداری است.

 

این مقام مسئول بومی‌سازی این دستورالعمل را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد: با اجرای دقیق برنامه‌های حقوق شهروندی گامی مهم در جهت کسب افزایش رضایت‌مندی شهروندان در شهرستان برداشته شود.

 

کارکنان فرمانداری نیز در دیدار صمیمی که افزون بر دو ساعت به طول کشید با ارائه دیدگاه و نقطه نظرات خود بر لزوم افزایش برگزاری مستمر نشست همکاران به‌منظور بهبود خدمت‌رسانی به هم‌وطنان تأکید کردند.