به گزارش روابط عمومی فرماندار اشکذر، "محمدعلی شاه حسینی " در نشست کمیسیون کارگری این شهرستان که با حضور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد با بیان اینکه فرمانداری نسبت به مسائل کارگری احساس مسوولیت می کند افزود: کارگران و کارفرمایان نقش کلی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده دارند و باید بیش از پیش به آنان توجه شود.
فرماندار اشکذر با تاکید بر بحث اشتغالزایی نیز گفت: کمیسیون کارگری با رویکرد حل مشکلات محیط های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعامل در زمینه اشتغال است و با رویکردی منطقی در جهت رفع مشکلات کارگران و کارفرمایان تلاش خواهد کرد.
این مقام مسئول با اشاره به وجود حدود 1000 واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در این شهرستان  به بررسی مشکلات واحد های تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: فرایند کار باید به نحوی برنامه ریزی شود تا فهرست واحد های مشکل دارد مشخص و در کمیسیون متشکل از متولیان امر جهت حل مشکلات آنان تدابیر لازم گرفته شود.

"سعید عبداللهی" نیز در  این نشست با تشریح جایگاه و برنامه های مدون کمیسیون های کارگری در شهرستان ها افزود: انتظار داریم نشست های این کمیسیون به صورت مداوم برگزار شود.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همچنین بر توجه خاص به حقوق کارگران و رصد مشکلات آنها تاکید کرد.