فرماندار اشکذر تأکیدکرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست ستاد مقابله با کرونا، با دستورکار هماهنگی گشت مشترک و نظارت بر اصناف و پیش‌بینی تمهیدات ویژه جهت اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

"هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست با تأکید بر نظارت‌ جدی بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، گفت: براساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا استان تا اطلاع ثانوی پایان ساعت کاری اصناف مجاز به فعالیت، ساعت 14 است و فروشگاه‌های مواد غذایی (نانوایی، لبنیات، قصابی، فروشگاه مرغ و ماهی، میوه‌فروشی) تا ساعت 20 مجاز به فعالیت می‌باشند و عوامل گشت و نظارت بر اصناف و بازار، بخاطر سلامت مردم هیچگونه ملاحظه‌ای نداشته باشند.

هادی‌نسب با بیان اینکه متأسفانه میزان استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بین مردم کاهش یافته است؛ خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک برای سلامت خود و دیگران انجام می‌شود و فرهنگ عمومی در این خصوص، باید به گونه‌ای باشد که برخی از افراد زیرنگاه سنگین اطرافیان مجبور به استفاده از ماسک شوند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان اشکذر با اشاره به ضرورت اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا، بر هماهنگی و همراهی عوامل اجرایی ستاد مقابله با کرونا و پرهیز از یکجانبه‌گرایی تأکید کرد و افزود: شایسته و بایسته است با هماهنگی بین‌بخشی دستگاه‌ها و همکاری بیش‌ازپیش مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا تلاش کنیم.

فرماندار اشکذر در پایان بر اجرای دقیق مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان و اطلاعیه شماره 105 این ستاد تأکید کرد و در راستای حفظ سلامت مردم خواستار نظارت و کنترل دقیق محدودیت‌های اصناف و تردد شهروندان شد.