فرماندار شهرستان اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان اشکذر به ریاست "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان و با حضور سایر اعضای جلسه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری  و مبارزه با ویروس کرونا درسطح شهرستان، بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر رعایت اصول بهداشتی تأکید کرد و خواستار انسجام همگانی و تقویت زمینه مشارکت‌های بین دستگاهی در ادامه راه شد.

هادی‌نسب خطاب به متولیان نظارت بر اصناف، مراکز دامپروری و گلخانه‌ای و مراکز بهداشتی گفت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نباید تشریفاتی باشد و در این خصوص هیچگونه مماشاتی نداشته باشید.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان اشکذر در ادامه با اشاره به تأثیر فرهنگ عمومی در مقابله با کرونا، افزود: دستگاه‌های ذیربط ازجمله شهرداری و مرکزبهداشت شهرستان اجرای برنامه‌هایی با هدف گسترش مشارکت عمومی و فرهنگ‌سازی در راستای افزایش رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در جامعه را دراسرع وقت در دستورکار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان اشکذر ادامه داد: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ورود افراد بدون ماسک به ادارات ممنوع است و کارکنان و ارباب‌رجوع موظف به رعایت این مهم هستند و هیچگونه خدماتی به افراد بدون ماسک ارائه نمی‌شود.

هادی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تشدید نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های ارائه‌دهنده سوخت شد؛ وی همچنین در راستای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، بر تنظیم شیوه‌نامه‌ای واحد جهت خدمات‌دهی بهتر نانوایی‌ها از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تأکید کرد.

گفتنی است بررسی وضعیت اصناف، گلخانه‌ها و مراکز ورزشی شهرستان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بررسی وضعیت آماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس شهرستان و ارائه گزارش عملکرد ادارات شهرستان از جمله مواردی بود که در دستورکار بررسی این نشست قرارداشت.