فرماندار شهرستان اشکذر:

نقشه راه ورزش شهرستان اشکذر تدوین شود

روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشستی که  با رؤسای هیئات ورزشی شهرستان اشکذر به مناسبت هفته دولت برگزار شد؛ از مسئولان ورزش استان یزد و شهرستان اشکذر خواست تا نقشه راه ورزش این شهرستان را تدوین کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی در نشستی که  با رؤسای هیئات ورزشی شهرستان اشکذر به مناسبت هفته دولت برگزار شد؛ اظهار داشت: نقشه راه ورزش شهرستان اشکذر باید تدوین شود تا ظرفیت‌های ورزشی در رشته‌ها و گروه های مختلف مشخص شود همچنین باید یک مکان یابی درست برای ایجاد فضای ورزشی انجام شود.

وی عنوان کرد: نقشه راه باید وجود داشته باشد تا بر اساس آن بتوانیم به مطالبات و نیازهای ورزشی این شهرستان پاسخ دهیم.

ردائی تاکید کرد: هیئات ورزشی به عنوان دستورکار این جلسه، برنامه ها و نیازهای خود را مطرح کنند تا هر کجا امکان تسهیلگری وجود دارد، اقدامات و پیگیری های لازم را انجام دهیم.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه قبول داریم در طول هشت ماه حضور خود در فرمانداری اشکذر به مقوله ورزش ورود جدی نداشته ایم، عنوان کرد: باید برنامه وجود داشته باشد که حداقل در دو یا سه رشته ورزشی بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و به جایگاه خوبی در سطح استانی و ملی دست پیدا کنیم.

ردائی با بیان اینکه نگاه تک بعدی به توسعه عمرانی، اصولی نیست، اظهار داشت: نگاه ما نیز به ورزش صرفا عمرانی نیست بلکه نگاه فرهنگی نیز به ورزش داشته و داریم و معتقدم هر مسئولی که فقط نگاه عمرانی به ورزش داشته، مرتکب اشتباه شده است.

وی همچنین بر تهیه گزارشی کامل از داشته های ورزشی شهرستان اشکذر اعم از بخش خصوصی و دولتی تاکید کرد و گفت: این گزارش در سریعترین زمان ممکن به فرمانداری ارائه شود.

در این نشست که به مناسبت هفته دولت برگزار شد؛ رؤسای برخی از هیئات ورزشی شهرستان اشکذر به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و انتقادات خود پرداختند.​​​​​​​