فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر در دیدار با بانوان شاغل در ادارات شهرستان به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه اشاره و گفت: بانوان با جمعیت ۵۰ درصدی از جامعه، نقش اساسی در مشارکت حداکثری انتخابات آتی دارند.

 

هادی هادی نسب به مشارکت بانوان شهرستان در برگزاری انتخابات دوم اسفند ماه اشاره و افزود: 33 شعبه اخذ رای جهت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پیش بینی شده که بخش عمده ای از اعضای شعب را بانوان تشکیل می دهند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در چارچوب قانون و صیانت از آرای مردم رسالت اصلی دست اندرکاران برگزار کننده انتخابات است، خاطر نشان کرد: کسانی كه نسبت به مشاركت در انتخابات ترديد دارند بايد بدانند اين بي‌تفاوتي به معناي عدم مسئوليت‌پذيري نسبت به سرنوشت كشور است.

 

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر ادامه داد: بانوان به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام خانواده می توانند افراد خانواده را به حضور فعال در انتخابات سوق دهند.

 

هادی نسب گفت: انتظار می رود بانوان شاغل در ادارات شهرستان به عنوان یک اتاق فکر، دارای ایده و طرح های خلاق در این حوزه باشند و نسبت به عملیاتی کردن آنها با محوریت دفتر بانوان فرمانداری اقدام نمایند.

 

توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و شناسایی آسیب های اجتماعی در حوزه زنان شهرستان از محورهای دیگر صحبت فرماندار اشکذر بود که به آن اشاره و خواستار تهیه آماری دقیق در این زمینه شد.