امام‌جمعه اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ نشست هیئت‌امنا حوزه علمیه خواهران با حضور امام‌جمعه و فرماندار شهرستان اشکذر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و سایر اعضا برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام "محمدرضا طالبیان "امام‌جمعه اشکذر در این نشست با اشاره به کارکردهای حوزه علمیه در اجتماع عنوان داشت: حوزه‌های علمیه در بخش‌های فرهنگی و دینی نقشی تأثیرگذار دارند که حمایت افزون‌تر از آن‌ها می‌تواند سبب گسترش این امور در شهرستان گردد.

 

وی با تأکید بر نقش مشهود حوزه‌های علمیه در فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به نیازهای حوزه علمیه خواهران را لازم دانست و از همراهی و همیاری چند خیر برای ساخت حوزه بزرگ خواهران و برداران و تسهیل در امور آن‌ها خبر داد.

 

فرماندار اشکذر نیز با تأکید بر اینکه افزایش جذب و پذیرش بیشتر طلبه باید به‌عنوان رویکرد نخست این مجموعه مدنظر قرار گیرد اظهار داشت: بااطلاع رسانی در شهرستان به‌ویژه در مدارس می‌توان نسبت به جذب علاقه‌مندان اقدام نمود.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" حمایت مادی و معنوی حوزه علمیه شهرستان برای تربیت مطلوب طلاب را بااهمیت دانست و بر اهتمام بیشتر برای جذب دانش آموزان درس‌خوان، علاقه‌مند و باانگیزه در این حوزه تأکید نمود.

 

در ادامه این نشست حضار دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را برای بهبود وضعیت حوزه علمیه شهرستان ابراز داشتند.