فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار، "نادر هومنیان" سرپرست اداره کل بهزیستی استان و " مصطفی پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر از اورژانس اجتماعی بهزیستی این شهرستان بازدید و در جریان خدمات ارائه شده توسط این مرکز قرار گرفتند.

 

هادی هادی نسب راه اندازی اورژانس اجتماعی را یکی از برنامه های سازمان بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در هفته بهزیستی امسال اورژانس اجتماعی شهرستان اشکذر افتتاح شد و امید می رود این مرکز با ارائه خدمات مشاوره و مددکاری اجتماعی اقدامات موثری در راستای پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی شهرستان بر دارد.

 

فرماندار اشکذر گفت: باید از تمام ظرفیت ادارات مرتبط شهرستانی که می توانند کمک کنند تا این مرکز خدمات خود را به صورت شبانه و روزی به جامعه هدف ارائه دهد استفاده کرد و مجموعه فرمانداری با توجه به اهمیت موضوع این حوزه آمادگی همکاری کامل را دارد.

 

وی بر لزوم توجه به مناسب سازی معابر برای سالمندان، معلولان و جانبازان شهرستان تاکید کرد و افزود: باید اصول مناسب سازی معابر عمومی توسط ادارات شهرستان رعایت شود و این امر مستلزم ارتباط و همکاری ادارات شهرستانی با کارشناسان اداره بهزیستی در قالب کارگروه تشکیل شده در فرمانداری است.

 

فرماندار اشکذر ادامه داد: اعتبارات امسال بهزیستی شهرستان با رشد نسبتا خوبی نسبت به سال گذشته در نظر گرفته شده و امید می رود خیرین نیز هم چون سال های گذشته با همت والای خود به مدد جامعه هدف این سازمان اهتمام ورزند.

 

سرپرست اداره کل بهزیستی استان فعال نمودن هر چه بیشتر بخش مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان را خواستار شد.

 

نادر هومنیان با بیان اینکه اشکذر می تواند به عنوان پایلوت شهر دوستدار معلول و سالمند استان انتخاب شود، خاطر نشان کرد: این امر مستلزم ابلاغ بخشنامه مناسب سازی معابر به ادارات شهرستانی جهت مناسب سازی دسترسی ادارات و معابر عمومی برای تسهیل در رفت و آمد سالمندان و معلولین است.

 

وی به فعالیت اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان اشکذر به عنوان نهمین اورژانس در استان اشاره و تصریح کرد: انتظار می رود با حمایت مجموعه فرمانداری این مرکز بتواند پویاتر و فعال تر از قبل خدمات خود را به نحو بهتر و شایسته تری به جامعه هدف ارائه دهد.