فرماندار اشکذر عنوان کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" در دیدار مسئول و جمعی از کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر با تقدیر از اقدامات نهاد کتابخانه‌ها اظهار داشت: عملکرد و بازده کتابخانه‌ها به‌ویژه طی سال‌های اخیر نمایان بوده و این روند می‌بایست استمرار داشته باشد.

 

فرماندار اشکذر در این دیدار که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی انجام شد: نقش کتابداران را برای تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه بیشتر ستودنی برشمرد و بر ضرورت همکاری همگانی برای رسیدن به این هدف تأکید کرد.

 

وی با اشاره به سرانه بالای کتابخانه‌های شهرستان نسبت به جمعیت تصریح نمود: این ویژگی محصول تعامل خیرین با نهاد کتابخانه‌ها و مؤید میزان علاقه‌مندی مردم این خطه به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است.

 

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر ادامه داد: شایسته است ضمن حفظ وضعیت کتابخانه‌ها تلاش خود را برای بهبود امکانات موجود با استفاده از ظرفیت خیرین استمراربخشیم.

 

مسئول کتابخانه‌های عمومی اشکذر نیز در این نشست سرانه کتابخانه‌های این شهرستان را به ازای هر 4652 نفر یک کتابخانه عنوان کرد و افزود: نهاد کتابخانه‌ها با برگزاری مستمر برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های کتاب‌خوان و ارائه نشریات به‌روز جایگاه خود را در میان علاقه‌مندان به این عرصه بهبود بخشیده است.

 

"ولی‌الله حفیظی" به وجود بالغ‌بر 100 هزار جلد کتاب و عضویت بیش از 2 هزار و 200 نفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر اشاره کرد و از تمامی شهروندان برای عضویت، مطالعه و بهره‌مندی از این کتب دعوت کرد.

 

گفتگوی صمیمی کتابداران و بیان مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها پایان‌بخش دیدار خادمین کتاب با فرماندار اشکذر بود.