به مناسبت هفته مشاغل صورت پذیرفت؛

نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان کارودانش عصمت فیروزآباد راه‌اندازی شد

به مناسبت هفته مشاغل، نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان کار و دانش عصمت فیروزآباد با حضور روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر، علیرضا کمالیان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران ادارات شهرستان شروع بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌اله ردائی در این مراسم با گرامیداشت هفته مشاغل و همچنین تکریم مقام معلم، از عوامل برپایی این نمایشگاه قدردانی و خاطرنشان کردذ: خلاقیت و پویایی از خصوصیات بارز این نمایشگاه بود.

فرماندار شهرستان اشکذر ادامه داد: علی رغم رخداد حوادث متعدد و مهم طی ده سال گذشته در کشور جمهوری اسلامی ایران، همچنان نام‌گذاری هرسال از سوی مقام معظّم رهبری با محوریت موضوعات اقتصادی و رشد تولید صورت می‌پذیرد که نشان از اهمیت بالای این موضوع دارد و با توجه با روزنه‌های امیدی که بوجود آمده امیدواریم گشایش‌های بهتری در این خصوص رقم بخورد.

وی افزود: البته آنچه مهم است اینکه بهث تولید و اقتصاد، فقط مبانی نظری نیست و در کنار آن باید به مبانی تجربی، عملی و مهارتی نیز به عنوان یک راهبرد مؤثر و همچنین حمایت مادی و معنوی از فعالین این حوزه توجه کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر تصریح کرد: محور بیانات اکثر نشست‌های مقام معظم رهبری با جوانان امید به آینده است؛ کما اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها به این نکته اشاره کرده‌اند که شما جوانان امیدهای آینده این کشور هستید.

علیرضا کمالیان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم فعالیت هنرجویان هنرستان عصمت بویژه اعضای شورای دانش‌آموزی این آموزشگاه را قابل تحسین ارزیابی کرد و درخصوص مطالبات شورای دانش‌آموزی کاستی‌های تجهیزاتی این آموزشگاه قول مساعدت داد.

محمدعلی الیاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشکذر نیز با قدردانی از تشریف‌فرمایی و حضور مدیران شهرستان در این نمایشگاه به معرفی برخی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های آموزشگاه مزبور و همچنین برخی از مشکلات آن پرداخت.

گفتنی است هنرستان کار و دانش فیروزآباد با 88 هنرجو در رشته‌های دوخت لباس محلی، گرافیک رایانه‌ای و تصویرسازی و جلوه‌های ویژه در حال فعالیت است.