فرماندار اشکذر مطرح کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد با حضور هادی‌نسب فرماندار شهرستان، امام جمعه اشکذر و دیگر مسئولان ادارات و نهادها در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار اشکذر در این نشست ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد، گفت: متأسفانه برخی افراد که دوران طاغوت را درک نکرده‌اند؛ با انتشار مطالب مقایسه‌ای نظام اسلامی با رژیم پهلوی در فضای مجازی به عنوان جریان رقیب و برانداز درصدد تغییر تصویر ذهنی جامعه هستند.

هادی‌نسب در ادامه افزود: یکی از خلأهای مهمی که درحال‌حاضر در بطن جامعه ما احساس می‌شود؛ عدم آشنایی نسل جدید با اندیشه و سیره امام خمینی(ره) است که باید نهادهای فرهنگی نظیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش با اقدامات میان‌بخشی و گسترده این مهم را جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بازشناسی اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) برای آحاد جامعه و بویژه نسل جدید امری ضروری است و شایسته است از ایام سالروز ارتحال امام و قیام پانزدهم خرداد که با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) نیز مقارن شده؛ تنها برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) بهره ببریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان خطاب به همه مدیران و مسئولان شهرستان، تصریح کرد: با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و سرلوحه قراردادن سلامت مردم، از تمام امکانات و ظرفیت‌ها جهت برگزاری هرچه باشکوه‌‎تر مراسم‌های مناسبت‌های پیش‌رو در سطح شهرستان بهره گیرند.

فرماندار اشکذر در پایان با اشاره به ضرورت آذین‌بندی مناسب و دخور شهرستان برای مناسبت‌های پیش‌رو، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تمهیدات لازم جهت آذین‌بندی و فضاسازی مناسب ازسوی مسئولان روابط عمومی ادارات را درنظربگیرند.