فرماندار اشکذر عنوان کرد:

نوجوانان همیاران مشارکت قوی در انتخابات امسال باشند

روح‌الله ردائی در مراسم جشن اعیاد شعبانیه در جمع دانش‌آموزان هنرستان خادمی مجومرد گفت: نوجوانان می‌توانند همیاران مشارکت قوی در انتخابات باشند و نقش خواص مؤثر در خانواده و فامیل خود را ایفا کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در این مراسم با تبریک اعیاد بزرگ ماه شعبان به بزرگترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری اشاره و اظهار کرد: مردم ایران در تمام نقاط کشور نشان دادند پشتیبان نظام و انقلاب هستند و به حول قوه‌الهی در ۱۱ اسفند‌ماه نیز همچون ۲۲ بهمن‌ماه به میدان خواهند آمد.

ردائی ادامه داد: بعد از انقلاب مشکلاتی داشتیم و در زمان مشکلات دشمن موج‌سواری کرده است اما با مدیریت انقلابی و با اتکا به توانمندی‌های داخلی از پس مشکلات برآمده‌ایم.

وی به مسائل و مشکلات ادوار مختلف ایران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن ده سال یکبار مشکلات و چالش‌هایی را برای ما ایجاد کرده است، دشمن تلاش کرده انقلاب ما را بدنام کند، تلاش کرده کشورمان را ناأمن کند؛ اما موفق نشده است.

ردائی افزود: رأی اولی‌ها امسال با حضور در انتخابات در تصمیم‌گیری‌های کشور مشارکت خواهند داشت، نوجوانانی هم که شرایط حضور پای صندوق‌های رأی را ندارند بدانند که رأی خانواده و فامیلشان در آینده آنها اثر خواهد داشت و می‌توانند در راستای ترغیب خانواده و فامیل خود برای حضور در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند و نقش خواص اثرگذار در خانواده‌ها را ایفا کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در ادامه با بیان اینکه آنقدر ضریب قدرت ایران افزایش یافته که دیگر گزینه نظامی آمریکا روی میز نیست؛ خاطرنشان کرد: ایران باید قوی بماند و این وظیفه ما در این برهه از تاریخ ایران است که با مشارکت قوی در راستای اقتدار و امنیت کشورمان قدم برداریم.

محمد‌علی الیاسی مدیر آموزش و پروش شهرستان اشکذر نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به هنرجویان آموزشگاه، به تبیین ویژگی‌های امام حسین، حضرت ابوالفضل و حضرت سجاد، خاصه زمان‌شناسی، موقعیت‌شناسی و فرصت‌شناسی آن بزرگواران پرداخت و از دانش‌آموزان خواست تا با تقویت روحیه خودباوری، هویت ایرانی و اسلامی خود و حضور بخردانه در میدان‌های پیش‌رو با الگوگیری از سیره ائمه اطهار، همنوردانی دلیر در فتح قله‌های افتخار باشند.