فرماندار شهرستان اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مدیران و مسئولان شهرستان اشکذر با "حجة‌الاسلام طالبیان" امام جمعه اشکذر دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این دیدار ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، افزود: از بدو تشکیل نیروی مقاومت بسیج در روز پنجم آذرماه 1358 با دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین پیرو تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت جهادی، نیروهای بسیجی در هر زمان و شرایطی که نیاز بوده با تمام توان به میدان آمده‌اند و به خوبی ایفای نقش نمودند.

هادی نسب در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد شرایط و آمادگی لازم برای برگزاری یادواره شهدای شهرستان، بر پیگیری و برنامه‌ریزی دقیق کمیته‌های تشکیل شده در راستای برگزاری یادواره شهدای شهرستان به نحو احسن و دستیابی به هدف اصلی آن که زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و فداکاری است؛ تأکید کرد.

وی افزود: در اجرای برنامه‌های ویژه هفته بسیج متولیان از بهره‌گیری از فضای مجازی غافل نشوند و در راستای حفظ سلامت مردم فعالیت‌هایشان را با رعایت کامل اصول و پروتکل‌های بهداشتی انجام دهند.

"حجة‌الاسلام طالبیان" امام جمعه اشکذر نیز در این دیدار امنیت و آسایش جامعه را مرهون نقش‌آفرینی و فداکاری‌های شهدا و همچنین نیروهای بسیجی دانست و گفت: این وظیفه همه ماست که با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه ایثار و ازخودگذشتگی، مسیر دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار سازیم.

"حسین هاتفی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر نیز در این دیدار به تبیین برنامه‌های هفته بسیج و نیز ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت آمادگی و ایجاد شرایط برگزاری یادواره شهدا پرداخت.