فرماندار اشکذر در شورای اداری شهرستان :

هدف دشمن حذف حضور مردم در انتخابات سال جاری است

روح‌الله ردائی، فرماندار شهرستان اشکذر گفت: دشمن تلاش دارد تا با ایجاد ناامیدی در جامعه حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه سطح شهرستان اشکذر در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی در استان بالا است، اظهار کرد: فعالیت جدید و فعالیت مضاعف باید در سطح شهرستان در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی ایجاد شود و نباید خود را محدود به فعالیت‌های ثابت کنیم.
فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به رصد دقیق مشکلات مردمی و تلاش برای پیگیری آنها عنوان کرد: همواره در دین به بحث خدمت به مردم توجه ویژه‌ای شده است و این نیز در دستور کار مسئولان استانی و شهرستانی است.
 
وی افزود: دشمنی دشمنان هرساله بیشتر شده است و در سال جاری به علت اهمیت مسئله انتخابات، فعالیت آنان بیشتر نیز خواهد شد؛ به همین منظور باید اقدامات ویژه‌ای را در نظر گرفت تا شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب در زمینه انتخابات باشیم.
ردائی ادامه داد: مسائل و مشکلات موجود در سطح شهرستان باید به درستی حل شود و ادارات خدمات‌رسان باید تلاش خود را مضاعف کنند تا سطح نارضایتی‌ها به حداقل برسد.
 
* ضرورت گامی برای آیندگان در حوزه‌های مسکن ملی و مسکن روستایی
 
فرماندار شهرستان اشکذر بیان کرد: در زمینه نهضت ملی مسکن باید مدل ویژه‌ای تعریف شود و با توجه به اینکه در حال حاضر یک پنجم جمعیت این شهرستان با نهضت ملی مسکن به نوعی ارتباط دارند، باید مدل مردمی‌سازی دولت در این حوزه نیز بررسی شود.
 
فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به اهمیت مسکن روستایی عنوان کرد: باید در حوزه روستاها و مسکن روستایی به صورت ویژه‌ای پیگیری‌های لازم را انجام دهیم و با شناسایی تمام روستاهای این شهرستان نقاط مورد نظر برای مسکونی‌سازی مشخص شود و در نهایت گامی برای آیندگان برداشته باشیم.
وی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه نانوایی‌ها عنوان کرد: در زمینه مشکلات نانوایی‌ها باید تدابیر مناسب اندیشیده شود و به‌گونه‌ای نباشد که اگر یکی از نانوایی‌ها تخلف کند مابقی نیز بی‌انصافی کنند.
 
* انتقاد سالم منجر به پیشرفت می‌شود
 
ردائی توسعه و پیشرفت شهرستان و کشور را در گرو انتقاد سالم و سازنده دانست و افزود: باید انتقاد به درستی بیان شود و نتیجه این انتقاد در پیشرفت شهرستان دیده شود.
وی بیان کرد: در زمینه میزخدمت باید هماهنگی‌های لازم مدیران دستگاه‌ها با فرمانداری انجام شود تا رفع مشکلات مردم به درستی صورت گیرد.
فرماندار شهرستان اشکذر تصریح کرد: جوانی جمعیت، اشتغال و رشد و توسعه کشور موضوعات مهم کشوری است که دشمن تلاش دارد تا با ایجاد اخلال در این مسائل از پیشرفت ایران جلوگیری کند و قدرت ایران در منطقه را کاهش دهد.
وی ادامه داد: جوانی جمعیت به عنوان یکی از موضوعات مهم کشور و استان باید بیشتر مورد توجه مدیران قرار گیرد و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.
 
* رفع شبهات با تعامل صحیح با رسانه‌ها امکان‌پذیر است
 
ردائی با اشاره به نقش فضای مجازی در کشور اظهار کرد: امروزه فضای مجازی به صورت گسترده‌ای بر اذهان عمومی اثرگذار است و باید روابط‌عمومی‌های شهرستان در زمینه رسانه و مسائل مرتبط با این حوزه به صورت تخصصی‌تری فعالیت و آگاه‌سازی کنند.
 
فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با اشاره به عدم پاسخگویی برخی از ادارات به رسانه‌ها تصریح کرد: آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی ادارات باید پیش از ایجاد موج رسانه‌ای انجام شود، بنابراین تمامی ادارات باید در همکاری با رسانه‌ها ارتباط مؤثرتری داشته باشند و شبهات موجود را رفع کنند.
 
وی عنوان کرد: طرح راه‌های روستایی خضرآباد با سرعت بیشتری انجام شود، چراکه نارضایتی در این خصوص افزایش یافته و در حال تشدید است؛ بنابراین باید در مورد این طرح و مکان‌های طراحی شده توجیه علمی و منطقی توسط متولیان برای مردم تبیین شود.
 
ردائی با اشاره به مشکلات مرتبط با سیل در منطقه خضرآباد عنوان کرد: مسائل اعتباری سیل منطقه خضرآباد حل شده است و تنها نیاز است که پیمانکاران پا به میدان بگذارند و مشکلات حاصل از سیل مانند مسائل زیرساختی را در این منطقه رفع کنند.
 
فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به برگزاری مسابقات زیبایی اسب در شهرستان اشکذر با حضور ۱۴ استان تصریح کرد: ۱۲۰ راس اسب از ۱۴ استان در این مسابقه حضور داشتند که با استقبال خوب مردم مواجه شد و این نشان داد که پتانسیلی به نام گردشکری اسب در این شهرستان وجود دارد و باید به این سبک از گردشگری نیز توجه ویژه داشته باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وظیفه مسئولان است که سطح امید را در جامعه را بالا ببرند و همین امید به مردم باعث شکست دشمن و تعالی کشور و جامعه می‌شود.
 
*حضور بیش از هزار دانش‌آموز در حمایت از کودکان غزه
ردائی با اشاره به برگزاری مراسم حمایت از مردم مظلوم غزه تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان اشکذر برنامه‌ریزی تجمع در هفته گذشته انجام شده بود، بنابراین باتوجه به اطلاع‌رسانی انجام شده برنامه اجتماع شهرستان اشکذر در روز سه‌شنبه انجام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ۹ صبح روز سه‌شنبه این تجمع با حضور هزار دانش‌آموز در حسینیه آل‌کثیر اشکذر برگزار خواهد شد و امیدواریم که مردم با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان رژیم منحوس صهیونیستی بزنند.
 
ردائی با بیان اینکه بیش از ۴۰ روز از تحمیل حملات اسرائیل به غزه می‌گذرد، گفت: جریان‌های مقاومت هنوز به صورت جدی به مسئله فلسطین ورود نکردند و نیروهای مقاومت حماس و فلسطین یک تنه در حال مبارزه با این رژیم منحوس هستند.
وی ادامه داد: امروز جهان متوجه قصاوت و خون‌آشامی رژیم صهیونیستی شد و خون زنان و کودکان فلسطینی باعث شد تا مردم جهان صدای مردم فلسطین شوند و اجازه ندهند نقشه‌های دشمنان به نتیجه برسد.
 
گفتنی است، در این نشست به بیان گزارش‌هایی در حوزه‌های بسیج و برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، حفظ سلامت شهروندان و کارمندان ادارات، گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و فراهم نمودن زمینه حضور پر رنگ مردم پای صندوق‌های اخذ رای پرداخته شد.