فرماندار اشکذر عنوان کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" در نشست فوق‌العاده شورای اشتغال شهرستان اشکذر با اشاره به طرح "اشتغال فراگیر" اظهار داشت: دولت با اختصاص بالغ‌بر 230 میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان برای کاهش نرخ بیکاری و رفع مشکلات موجود برنامه‌ریزی کرده و ضروری است دستگاه‌های متولی کارآفرینان را برای دریافت این تسهیلات راهنمایی نمایند.

 

فرماندار اشکذر طرح‌های دیگر "رونق تولید" و "اشتغال روستایی" را نیز همسو با طرح "اشتغال فراگیر" دانست و عنوان داشت: دستورالعمل‌های هر طرح به‌صورت جداگانه به ادارات متولی ارسال‌شده است و می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی و معرفی‌شده در این طرح‌ها نیز برای اجرای صحیح و دقیق همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی ادامه داد: هدف دولت از ارائه طرح‌های متنوع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی رفع مشکلات فقر و بیکاری است و این مهم باید به‌صورت جدی در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

 

وی بابیان اینکه ادارات متولی باید ضمن اطلاع‌رسانی به جامعه هدف خود در امور اجرایی خود نیز تسهیل نمایند افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی ضمن اطلاع‌رسانی به بنگاه‌های اقتصادی، واحدهای تولیدی و صنعتی و کشاورزان شرایط را برای اشتغال و توسعه افزون‌تر فراهم نمایند.

 

این تسهیلات در قالب‌های صنعت، خدمات، گردشگری و کشاورزی قابل‌استفاده است و کارآفرینان می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های مربوطه ضمن اطلاع از شرایط، نسبت به تأمین منابع مالی کسب‌وکار خود اقدام نمایند.