به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان اشکذر به ریاست "مصطفی پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و حضور سایر اعضا با دستور کار اقدامات نظارتی ایام عید و توزیع اقلام تنظیم بازار شهرستان و هم چنین برگزاری نمایشگاه بهاره تشکیل شد.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر بر لزوم برنامه ریزی جهت تامین مایحتاج عموم جهت عرضه در ایام عید و هم چنین نظارت بر بازار آجیل، شیرینی، میوه، پوشاک و سایر اقلام تاکید کرد.

 

مصطفی پور دهقان در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره شهرستان گفت: طبق جلسات برگزار شده این نمایشگاه از تاریخ 23 بهمن الی 1 اسفند ماده در محل سالن ورزشی کوثر در بلوار شهید داداشپور برگزار خواهد شد.

 

در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذر به ارائه گزارشی درخصوص بازرسی های انجام شده و اقلام توزیع شده ( توزیع برنج پاکستانی با قیمت مصوب 8900 تومان و برنج هندی با قیمت 6700تومان و گوشت تنظیم بازار با قیمت 40000تومان) در شهرستان پرداخت.

 

بررسی وضعیت فروش فوق العاده توسط واحدهای منتخب در ایام پایانی سال و وضعیت مشکلات شهرستان در توزیع کالاهای اولویت دار از جمله مباحث دیگری بود که در این جلسه مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.