فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ به مناسبت هفته دولت و به همت خانم "مختاری " خلاقیت دانش آموزان روستای حسن‌آباد در نمایشگاه دستاوردهای علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی در دبستان امام رضا (ع) این روستا به نمایش گذاشته شد.

 

فرماندار اشکذر در بازدید از این نمایشگاه حس خودباوری و به نمایش درآمدن توانمندی‌های دانش آموزان را اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: خلاقیت و استعداد دانش آموزان در برگزاری نمایشگاه "پاتوق دبستانی " اقدامی تحسین‌برانگیز است و برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها می‌تواند ضمن آشنایی با دستاوردهای دانش آموزان سبب ایجاد انگیزه و بروز و ظهور توانمندی‌های آن‌ها شود.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان " رجایی " و "باهنر " و تبریک فرارسیدن "هفته دولت " اظهار داشت: هفته دولت زمان مناسبی برای تعامل بیشتر دولت و مردم و فرصتی ایده آل برای افزایش مشارکت اجتماعی است.

 

وی با تشریح برخی از اقدامات اجتماعی و عمرانی دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته در روستای حسن‌آباد افزود: جلوگیری از واحدهای آلاینده و الزام کوره‌ها به استفاده از فیلتر ازجمله برنامه‌هایی است که برای حفظ محیط‌زیست در این منطقه انجام‌شده است.