فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با چهارمین روز ازهفته دولت جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در روستای بوز بخش خضرآباد برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت در بخش های مختلف عنوان کرد و گفت: مدیران ادارات شهرستان باید ارتباط خود را با مردم بیشتر نموده و از نزدیک با آنها دیدار نمایند و علاوه بر گزارش فعالیت های دولت، برنامه های کارشناسی شده خود را با امید بخشی به آینده روشن برای مردم بیان کنند.

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان باید ارتباط بیشتری با اصحاب رسانه داشته باشند، افزود: پاسخگویی به مطالبات مردم و بیان مهمترین فعالیت های اداره خود دو محور مهمی هستند که در گروه ارتباط موثر و سازنده با اصحاب رسانه است و انتظار می رود این نکته همواره مد نظر مدیران قرار گیرد.

 

وی تشکیل اتاق فکر در ادارات جهت ورود تخصصی و کارشناسی شده به موضوعات مختلف را در پیشبرد امورات شهرستان حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: داشتن اداراتی پر توان، پویا و فعال در کنار اتخاذ رویکرد مدیریت جهادی مدیران می تواند روند توسعه شهرستان را سرعت ببخشد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه همواره در جلسات و بازدیدهایی که در مناطق روستایی صورت گرفته بر اولویت بندی  مشکلات تاکید نموده، خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته انشالله زمستان سال آینده روستاهای خمسیان، دولاب، میل سفید و پناه کوه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و در خصوص جاده هم 400 میلیون تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص داده شده که به دنبال جذب اعتبارات ملی برای اتمام این جاده که یکی از خواسته مردم بخش خضرآباد است خواهیم بود.  

 

هادی نسب تاکید کرد: همراهی مجموعه مدیران با محوریت فرمانداری که خط مشی های کلان شهرستان را ترسیم می کند می تواند در رضایتمندی مردم از مطالبات خود و احقاق حقوق دولت موثر واقع شود.

 

بخشدار خضرآباد به معرفی این بخش پرداخت وگفت: خضرآباد با دارا بودن 35 روستا، دو سوم وسعت شهرستان را با چهار هزار نفر جمعیت تشکیل می دهد و یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای شهرستان به شمار می رود.

 

حسین غلامزاده افزود: متاسفانه خشکسالی های سالیان اخیر منجر به مهاجرت مردم به شهر شده و هدف و برنامه ما در این راستا است تا با برنامه ریزی صحیح برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی، مردم را به روستاهای این بخش بازگردانیم.

 

در ادامه روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت، محیط زیست، بهزیستی، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان به بیان ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های خود مرتبط با بخش خضرآباد پرداختند.

 

در پایان این مراسم از دو نفر از کارمندان بازنشسته بخشداری ، خانواده کارمند شهید علی اکبر عسکری و خبرنگار صداوسیما در بخش خضرآباد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.