به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، "حجت الاسلام و المسلمين طالبيان" روز شنبه در "همايش فرهنگ و مديريت جهادي با رويكرد اقتصاد مقاومتي در بخش كشاورزي" كه در محل كانون خاتم الانبياء اشكذر برگزار شد با بيان دو ركن اساسي در اقتصاد اسلامي اظهار داشت: ركن اول كم مصرف كردن است كه اسلام اسراف را امري ناپسند و كم مصرف كردن را مطلوب معرفي كرده است.

امام جمعه اشكذر ركن دوم در اقتصاد اسلامي را توليد عنوان كرد و گفت: توليد يكي از اقسام جهاد در راه خدا است كه اگر مسئولين كشور به اين دو ركن اساسي توجه داشته باشند كشور در مسير پيشرفت و توسعه همه جانبه قرار خواهد گرفت.

فرماندار اشكذر نيز در اين نشست گفت: بخش كشاورزي از مهمترين بخش هاي كليدي در اقتصاد كشور است و نقش مهمي در خودكفايي كشور خواهد داشت.

شاه حسيني توجه به كشاورزي دانش بنيان در دولت يازدهم را يكي از اتفاقات خوب در بخش كشاورزي عنوان كرد و گفت: اميدواريم با برنامه هاي جامع دولت در اين بخش كشاورزي كشور پيشرفت قابل توجهي داشته باشد.

اين مقام مسئول به پتانسيل هاي شهرستان اشكذر در كشاورزي اشاره كرد و افزود: كشت گلخانه اي در اين شهرستان از پيشرفت قابل توجهي برخوردار بوده است.

وي اظهار اميدواري كرد با برنامه ريزي مطلوب اين شهرستان در بخش كشاورزي در سطح استان و كشور جايگاه مناسبي داشته باشد.