همایش رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان اشکذر برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس همایش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ادارات شهرستان، مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران، و بیش از 200 نفر از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس از جمله فرماندار سابق شهرستان اشکذر، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام‌نور رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مراتب سپاس و قدردانی خویش از یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس را ابراز کرد.

ردائی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تهدید بزرگ حمایت‌های همه جانبه قدرت‌های بزرگ جهان از رژیم بعث عراق در جنگ نابرابر تحمیلی به فرصت و تجارب ارزنده‌ای تبدیل شد که امروز پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان ذخیره‌ای برای نظام، باید آنها را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر همچنین با اشاره به بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری درخصوص روایت صحیح و دقیق حقایق، خاطرنشان کرد: معرفت و آگاهی نسل کنونی نسبت به حقایق دفاع مقدس به عنوان برهه‌ای درخشان و تأثیرگذار باید به صورت مستمر افزایش یابد.

وی افزود: وظیفه ما مسئولان هم این است که تبیین بهتری از واقعیت‌های دوران دفاع مقدس و دیگر مسائل کشور برای نسل‌های سوم به بعد انقلاب انجام دهیم تا دشمن نتواند با فضاسازی رسانه‌ای و جریان کار نرم بر احساسات جوانان و نوجوانان ما غلبه کند.

گفتنی است سخنرانی سردار مهدیان از پیشکسوتان دفاع مقدس و خاطره گویی رزمندگان جبهه و جنگ از جمله امیرحسین مزیدی، عباسعلی آخوندی و علیمحمد دهقانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.