همایش "سردارت میشم" در شهرستان اشکذر برگزار شد/ ردائی: شهدا برترین اسوه‌های جوانان و نوجوانان

​​​​​​​به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در مراسمی با عنوان "سردارت میشم" که به مناسبت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر و حاج ابوذر روحی خواننده سرود "سلام فرمانده" و هزار دانش‌آموز شهرستان در حسینیه آل کساء این شهرستان برگزار شد، گفت: جوانان و نوجوانان ما با تلاش و سخت کوشی می توانند، به اهداف والای خود برسند.

وی افزود: شهیدان والامقام اسوه‌های والا و خوبی برای جوانان و نوجوانان امروز جامعه ما هستند.

فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به ازخودگذشتگی شهیدان نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: شهیدان سرافراز کشورمان با ایثارگری و صبر و استقامت خود به بهترین نحو توانستند از ایران دفاع کنند و امروز جوانان و نوجوانان بايد در سنگرهای علم و دانش از کشور خود دفاع کنند.

گفتنی است در این مراسم که با همت مدیریت آموزش و پرورش، فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر و با حمایت شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد؛ هزار دانش‌آموز شهرستان اشکذر با امام زمان خود تجدید میثاق کردند.

همچنین در این مراسم که یک روز پس از رونمایی سرود "سلام فرمانده 2" برگزار شد؛ ضمن اجرای دو سرود "سلام فرمانده" و "رفیق شهیدم"، با حضور جمعی از مسئولان، تابلو نقاشی زمستان بی‌نظیر شهرستان اشکذر با هنرمندی مهدی دهقانی اشکذری به حاج ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده اهدا شد.