به مناسبت نهم اردیبهشت‌ماه؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ به مناسبت نهم اردیبهشت‌ماه همایش تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان اشکذر برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شوراهای اسلامی در نهم اردیبهشت‌ماه را نقطه عطفی در مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمود عینی از مردم‌سالاری دینی برشمرد و با گرامیداشت این روزبه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا از تلاش‌ آن‌ها در پیگیری مسائل و مشکلات عمرانی و همیاری و همکاری با مسئولین شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به مردم تشکر کرد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " حضور و همراهی مردم ایران در تمام صحنه‌ها را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: اعضای شوراهای اسلامی به‌عنوان حلقه‌ی رابط دولت و مردم با داشتن سرمایه گران‌سنگ اعتماد عمومی و با تکیه‌بر اصل وظیفه‌شناسی و دانش‌محوری؛ در حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری ﺳﺎﻝ 95 ﺗﻮﺳﻂ ﻣﻘﺎﻡ ﻣﻌﻈﻢ ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺑﻪ ﺳﺎﻝ " ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﻣﻘﺎﻭﻣﺘﯽ، ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻭ ﻋﻤﻞ " خطاب به حضار گفت: سال جاری فرصتی مغتنم برای ﺗﺤﻘﻖ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﯾﻦ ﺷﻌﺎﺭ است و مسئولین در شهرستان اشکذر نیز آمادگی خود را برای همیاری و همکاری به‌منظور ﺁﺑﺎﺩﺍﻧﯽ ﻭ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ جامعه اعلام می‌دارند.