فرماندار اشکذر تأکید کرد:

جلسه هماهنگی بزرگ‌داشت روز جهانی قدس به ریاست فرماندار شهرستان اشکذر و با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شهرستان در محل فرمانداری  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی‌نسب فرماندار شهرستان در این نشست با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا امسال برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس را دستخوش تحولاتی کرد و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم راهپیمایی برگزار نمی‌شود؛ افزود: همه دستگاه‌ها و ادارات باید تلاش کنند اندیشه استکبارستیزی را در چهره بصری شهرستان تداعی نمایند.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به رفتار مغرضانه برخی افراد و اهمیت زنده‌نگه داشتن روز قدس، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان با همه توان با اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف روز قدس را به نحوی مطلوب به تبیین اساس پایه‌گذاری و بزرگداشت روز قدس بپردازند.

گفتنی است در این نشست "حجة‌الاسلام پورقیومی" رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به تشریح پیشنهادات و فعالیت‌های قابل اجرا در راستای بزرگداشت روز قدس پرداخت و هریک از اعضای حاضر در جلسه ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود، پیرامون برخی از اقدامات مربوطه اعلام آمادگی کردند.