معاون فرماندار اشکذر خواستار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" در ‌اجلاس استانی اتاق‌های اصناف که در محل مجموعه باران رضوانشهر برگزار شد با اشاره به برنامه‌های استراتژیک اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دولت در همین راستا و از طرق مختلف از بخش‌های اقتصادی و بنگاه‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان و کارآفرین حمایت می‌کند.

 

فرماندار اشکذر بابیان اینکه همراهی و همت مردم مهم‌ترین عامل در اجرا سیاست‌های کلان کشور به‌ویژه تحقق شعار سال بوده است تصریح نمود: در حال حاضر دولت نیز با ارائه طرح اشتغال روستایی شرایط مناسب را برای توسعه افزون‌تر در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری فراهم کرده است.

 

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود نقش مؤثر آموزه‌های دینی را بر کسب‌وکار و کارآفرینی محسوس و اثربخش دانست و بر ضرورت بازگشت قداست به کار و فعالیت و زنده شدن فرهنگ‌های اصیل تأکید نمود.

 

نقش و تأثیر مؤثر اتاق اصناف در جلب و جذب جامعه هدف به آموزه‌های دینی مورد دیگری بود که شاه‌حسینی بر آن تأکید کرد و گفت: معنویت در کار باید بیش از هر زمان دیگری برای مردم ظهور و بروز پیدا کند.

 

فرماندار اشکذر ادامه داد: نقش مؤثر اتاق اصناف به‌عنوان نمایندگان اتاق‌های صنفی در رفع بسیاری از مشکلات جامعه بر کسی پوشیده نیست و این همکاری و همراهی باید گسترش یابد.

 

همکاری بین اتاق اصناف به‌عنوان نمایندگان اصناف و دولت در جهت خدمت بهتر به مردم نکته دیگری بود که وی بر آن تأکید نمود و نقش اثربخش بازاریان را در ساماندهی و کنترل به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز، تزاحم صنفی و گرانی خواستار شد.