معاون فرماندار اشکذر در جلسه شورای سلامت خواستار شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ سومین جلسه شورای سلامت شهرستان اشکذر باهدف آگاهی سازی بیشتر مردم در راستای اجرای برنامه‌های خودمراقبتی سازمانی و اجتماعی برگزار شد.

 

"علیرضا ابوالحسنی"معاون فرماندار اشکذر در این جلسه با اشاره به اهداف دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت گفت: اجرای برنامه‌ها و خط‌مشی‌های ارتقای سلامت و خودمراقبتی در محل کار و اجتماع از ضرورت‌هایی است که اهمیت آن بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

 

وی بابیان اینکه توانمندسازی مردم برای خود مراقبتی و تربیت انسان‌های باانگیزه و سالم توسعه جامعه را در پی خواهد داشت افزود: فرمانداری آمادگی دارد نسبت به اجرای برنامه‌های مصوب شورای سلامت در زمینه طرح‌های خود مراقبتی با همکاری و همیاری شوراها و دهیاران پیش‌قدم شود.

 

در ادامه جلسه کارشناس آموزش سلامت مرکز بهداشت بابیان این‌که تغییر رویکرد سازمان در زمینه پیشگیری با بهره‌گیری از تجربیات سایر کشورهاست افزود: در همین راستا طرح سفیران سلامت برنامه رزی و مدون شده که اقدامات ابتدایی آن در حال انجام و اجرا است.

 

در پایان جلسه گزارش بازدید شب گذشته کارشناسان شورای سلامت از چند واحد صنفی مواد غذایی ارائه گردید. در جریان این بازدید که به‌صورت سرزده انجام‌گرفته بود برخی از این واحدها به علت تخلف اخطار کتبی دریافت کردند.