فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "ذاکر" مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با " هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار که معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند، فرماندار اشکذر فضای فیزیکی مدارس را یکی از شاخص های مهم و تاثیرگذار بر روند کیفیت آموزش دانش آموزان عنوان کرد وگفت: وضعیت فضای فیزیکی مدارس شهرستان به علت قدمت بالا و فرسودگی ساختمان ها نامناسب است و این موضوع بعضا کیفیت آموزش مدارس را تحت تاثیر قرار داده است.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: مدیریت آموزش پرورش شهرستان باید تعمیر، مرمت و بازسازی مدارس و کمبودهای در حوزه آموزشی مناطق مختلف شهرستان را اولویت بندی و اعلام نموده تا نسبت به جذب اعتبارات از محل های مختلف اقدام شود.

 

وی پیگیری جذب اعتبارات ملی و استانی در جهت رشد سرانه های آموزشی را از برنامه های اولویت دار شهرستان در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: جذب کمک های خیرین و هم چنین ایفای مسئولیت اجتماعی واحدهای صنعتی درکنار اعتبارات دولتی از جمله راهکارهای ایجاد سرانه استاندارد آموزشی در شهرستان خواهد بود که با جدیت پیگیری آن خواهیم بود.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این دیدار ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین شهرستان و جذب اعتبارات ملی گامی بلند در جهت بازسازی مدارس فرسوده شهرستان اشکذر برداشته شود.