فرماندار اشکذر در دومین جلسه روابط عمومی ادارات:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، دومین جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان اشکذر با دستور کار مشارکت روابط عمومی ادارات در برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همفکری و تبادل نظر در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر به میزبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم باید مدنظر قرار گیرد، گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان می توانند دستاوردهای انقلاب در شهرستان را به نحو مطلوبی به نمایش گذاشته و اقدامات صورت گرفته دستگاه خود را به بهترین نحو اطلاع رسانی کنند.

 

هادی هادی نسب به ارج نهادن به مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان اشاره و بر شکل گیری گفتمان عدالت خواهی، ظلم ستیزی و استقامت به نام این سردار رشید اسلام تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه انتخابات به عنوان یکی از ارکان مهم و اثرگذار مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل یافته، خاطر نشان کرد: ایجاد نشاط انتخاباتی در بین مردم، برگزاری تریبون های انتخاباتی و بهره مندی صحیح از فضای مجازی از جمله نکاتی است که باید در مدت زمان باقیمانده تا برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان مد نظر قرار گیرد.

 

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر تاکید کرد: پاسخگویی به مطالبات مردم و اقناع سازی افکار عمومی از مولفه های مهم تاثیرگذار بر مشارکت حداکثری است که در یک ماه مانده به برگزاری انتخابات این موضوع باید توسط کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان با همکاری روابط عمومی ادارات تقویت شود.